Lenie Toonen

Administrateur en receptioniste

"Oordeel niet over de weg die ik bewandel, al lijkt het een omweg - ik kom er wel, en jij"

Mijn rol binnen MijnKennis

Wie al vaker contact heeft gehad met MijnKennis, heeft hoogstwaarschijnlijk al kennis gemaakt met Lenie Toonen, de administratieve steun en toeverlaat van het hele team om haar heen. Zij is de eerstelijns contactpersoon van de organisatie, maar Lenie doet veel meer dan klanten en leveranciers professioneel te woord staan. Gediplomeerd als secretaresse en boekhouder was ze al een alleskunner toen ze bij MijnKennis binnen kwam, maar naast haar taken als administratief medewerkster en het op orde houden van het secretariaat voert ze beheerwerkzaamheden uit, onderhoudt ze huuradministraties en heeft ze contact met huurders van panden die cliënten verhuren. Geen wonder dus dat Lenie de afwisselende aard van het werk als belangrijk pluspunt van MijnKennis noemt!

Mijn bijdrage aan het team

De hierboven opgesomde werkzaamheden geven al aan dat Lenie een administratieve duizendpoot is, maar als haar rol in het team in één woord moet worden gevangen, dat is dat betrokkenheid. Lenie wordt gelukkig zodra ze merkt dat de relatie die ze met klanten en collega’s heeft opgebouwd tot mooie resultaten leidt. Lenie werkt resultaatgericht en oplossingsgericht, maar altijd met een sterke menselijke component. Met alle ervaring die al met zich mee draagt voelt Lenie zich op geen enkele manier te oud om er steeds weer iets nieuws bij te leren. Zo bestaan er momenteel plannen om haar deskundigheid in te zetten voor de collega’s van MijnKennis Re-integratie, waarmee ze haar scala aan taken toch weer naar een hoger plan wil gaan tillen. Voorlopig is Lenie nog niet uitgeleerd: iets waar zowel de klanten van MijnKennis als haar teamgenoten steeds op nieuwe manieren baat bij hebben.