085 - 485 4111     Inloggen
MijnKennis logo ontzorgt de ondernemer
Over MijnKennis | Nieuws & Tips | Vacatures | Inloggen
MijnKennis logo
  • Arbo
    • Grip-op-verzuim pakketten
    • Risico-inventarisatie en evaluatie
    • Vertrouwenspersoon
    • Vitality programma
    • Ziekteverzuim
    • Werken met taakdelegatie
    • Klachtenprocedure
    • Privacyreglement
  • Verzekeringen
    • Cyber crime
    • Arbeidsongeschiktheids­verzekering (AOV)
    • Pensioenen
    • Risicomanagement
    • MKB Verzuimverzekering
    • Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
    • Inventarisverzekering (Zakelijke Inboedelverzekering)
    • Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
    • Rechtsbijstandverzekering zakelijk
  • Financiën
    • Administratie Upgrade
    • MijnKennis Pakketten
    • Administratie online
    • Boekhouding
    • Jaarrekening
    • Fiscaal advies
    • Salarisadministratie
    • Inkomstenbelasting
    • Loonbelasting
    • Werkkostenregeling WKR
    • Reorganisaties
    • Fusies en overnames
  • Juridisch
    • Notarieel recht
    • Arbeidsrecht
    • Bedrijfsovername
    • Fusie
    • Ondernemingsrecht
    • Algemene voorwaarden opstellen
  • Marketing/Verkoop
    • Marketingstrategie
    • Verkooptraining en coaching
  • Digitaal klantportaal
    • Bekijk de instructievideo van ons digitale klantportaal
    • In 8 stappen aanmelden bij het digitale klantportaal van MijnKennis
    • De beveiliging van het MijnKennis platform

  • Over MijnKennis
  • Nieuws & Tips
  • Vacatures
  • 085 - 485 4111

Administratie Upgrade

De Administratie Upgrade levert structuur, overzicht, tijdswinst en kwaliteit op door de standaardisering en automatisering van jouw administratieve processen. En daarnaast ook een stevige kostenbesparing op de arbeidsuren én de accountantskosten.

Wat houdt een Administratie Upgrade in?
Er worden zoveel mogelijk bestaande softwarepakketten (van facturatie tot voorraad en van bank tot kassa) aan elkaar te koppelen. Hierdoor neemt de foutgevoeligheid enorm af. Daarnaast proberen we zaken die nog niet geautomatiseerd zijn ook hierin mee te nemen. Dit hebben we bijvoorbeeld bij Huijink Mobility Group in Huissen gedaan, waardoor een groot aantal papieren processen nu volledig geautomatiseerd verlopen. Foutloos en je hebt tijd over om aandacht te geven aan zaken waar je je als ondernemer liever mee bezig houdt.

Waardoor bespaar je kosten?
Gemiddeld bespaar je met de Administratie Upgrade circa 75% aan arbeidstijd van je administratie inclusief het maken van rapportages. Daarnaast bereik je hiermee dat jouw informatie steeds up-to-date is en je betere beslissingen kunt nemen.

Hoe gaan wij te werk?
Wij komen bij jou op kantoor om te inventariseren hoe het proces nu verloopt en om medewerkers te interviewen. Op basis hiervan worden aanbevelingen gedaan die haalbaar zijn en aansluiten bij jouw wensen. Dan volgt de offerte.

Hoe weten jouw medewerkers hoe ze hiermee moeten werken?
Naast dat alle technische onderdelen ingericht en gekoppeld worden, bestaat een groot deel van ons werk uit het trainen van jouw medewerkers. Ook nadat de nieuwe werkwijze is gestart, blijven wij beschikbaar om te helpen bij vragen en problemen.

Wat merken mijn klanten van deze overgang?
Helemaal niets. We gaan eerst op de achtergrond de nieuwe systemen inrichten. En als intern de medewerkers zijn ingewerkt op de nieuwe werkwijze dan pas gaat de nieuwe werkwijze van start. En wat de klanten vooral merken, is dat er geen fouten zijn, het betaalverkeer verloopt op tijd en de uitstraling van jouw administratie is professioneel en zakelijk. Een perfect visitekaartje dat past bij de professionele uitstraling van jouw bedrijf.

Iets voor jou?
Heb jij interesse in een intakegesprek om te beoordelen of een Administratie Upgrade een volgende logische stap is in de verdere professionalisering van jouw bedrijf? Vul dan onderstaand formulier in of neem contact op met Jennifer Slinkert, online administratie specialist, 06 818 53 653.

Recente artikelen

  • Zorg voor een correcte opzegtermijn!
  • Zorg voor een tijdige suppletieaangifte: voorkom extra kosten
  • Bezwaar maken tegen de WOZ-beschikking 2024
  • Bijzondere regels voor jouw gehuurde bedrijfsruimte
  • Lease als alternatieve financiering voor jouw investeringen

Vraag het onze adviseurs

Jennifer Slinkert

Directie / Manager Bedrijfsvoering

085-4854111
jennifer.slinkert@mijnkennis.nl

Deel deze pagina
Onze specialismen
  • Arbo
  • Verzekeringen
  • Financiën
  • Juridisch
  • Marketing/Verkoop
  • Digitaal klantportaal
Over ons
  • Ons verhaal
  • Kenniscentrum
  • Onze adviseurs
  • Vacatures
  • Contactgegevens en route
Contact

Wij hebben vestigingen in:

085 - 485 4111 info@mijnkennis.nl
Volg ons

Wij steunen Onky Donky Onky Donky
Exact award
©2025 MijnKennis | Algemene Voorwaarden, Privacy Statement en Dienstverleningsdocument
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}