085 - 485 4111     Inloggen
MijnKennis logo ontzorgt de ondernemer
Over MijnKennis | Nieuws & Tips | Vacatures | Inloggen
MijnKennis logo
  • Arbo
    • Grip-op-verzuim pakketten
    • Risico-inventarisatie en evaluatie
    • Vertrouwenspersoon
    • Vitality programma
    • Ziekteverzuim
    • Werken met taakdelegatie
    • Klachtenprocedure
    • Privacyreglement
  • Verzekeringen
    • Cyber crime
    • Arbeidsongeschiktheids­verzekering (AOV)
    • Pensioenen
    • Risicomanagement
    • MKB Verzuimverzekering
    • Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
    • Inventarisverzekering (Zakelijke Inboedelverzekering)
    • Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
    • Rechtsbijstandverzekering zakelijk
  • Financiën
    • Administratie Upgrade
    • MijnKennis Pakketten
    • Administratie online
    • Boekhouding
    • Jaarrekening
    • Fiscaal advies
    • Salarisadministratie
    • Inkomstenbelasting
    • Loonbelasting
    • Werkkostenregeling WKR
    • Reorganisaties
    • Fusies en overnames
  • Juridisch
    • Notarieel recht
    • Arbeidsrecht
    • Bedrijfsovername
    • Fusie
    • Ondernemingsrecht
    • Algemene voorwaarden opstellen
  • Marketing/Verkoop
    • Marketingstrategie
    • Verkooptraining en coaching
  • Digitaal klantportaal
    • Bekijk de instructievideo van ons digitale klantportaal
    • In 8 stappen aanmelden bij het digitale klantportaal van MijnKennis
    • De beveiliging van het MijnKennis platform

  • Over MijnKennis
  • Nieuws & Tips
  • Vacatures
  • 085 - 485 4111

Financiën « Administratie online

Administratie online

Wie onderneemt, is verplicht om de administratie op orde te hebben. Wij kennen nauwelijks ondernemers die erom zitten te springen om hun eigen administratie bij te houden. Eigenlijk is dat al genoeg reden om onze professionele administrateurs naar onze cliënten toe te sturen. Een betrokken expert die meekijkt en meedenkt is goud waard. Er zijn genoeg inhoudelijke redenen om uw administratie altijd actueel en haarscherp te houden. MijnKennis heeft daar de oplossing voor in de vorm van administratie nieuwe stijl.

Administratie nieuwe stijl: altijd actueel en altijd beschikbaar

Door de ontwikkelingen op het gebied van internet en digitalisering is online en real-time administratie voor MijnKennis de nieuwe norm geworden. Ons team is compleet vertrouwd met de cloud-oplossingen die onze web-based administratie biedt. Ontdek de voordelen van continu online inzage in uw administratie, via uw laptop, telefoon, of tablet. We werken met een overzichtelijk en actueel online dashboard en apps, zodat u altijd en overal direct inzicht heeft in cijfers en rapportages.

Eerlijke vaste pakketprijzen

MijnKennis houdt het graag open, eerlijk en persoonlijk, zeker als het om uw administratie gaat. Daarom werken wij met duidelijke en eerlijke financiële totaalpakketten. We bespreken vooraf wat u precies nodig heeft en spreken daar een vaste maandprijs voor af. Zo weet u waar u aan toe bent en houdt u de uitgaven in de hand. Terwijl u verzekerd bent van de totale administratieve dekking die onze experts u bieden. Natuurlijk kan uw eigen MijnKennis totaalpakket ook worden gecombineerd met onze andere diensten zoals: MijnKennis salarisadministratie, HR services of juridische ondersteuning. Wij stemmen ons aanbod af op uw behoeften en wensen. Wij hebben de juiste professionals voor u klaar staan.

De sterke punten van MijnKennis online administratieve dienstverlening op een rij

  • Uw cijfers zijn continu up-to-date, terwijl u zich richt op uw passie
  • U heeft op ieder moment online inzage, waar u ook bent, ook met uw smartphone of tablet
  • Uw administratie wordt veilig bewaard in een online cloud archief
  • Achter uw administrateur staat een multidisciplinair team van experts, die direct handelen als dat nodig en wenselijk is
  • Ons team blijft zich voortdurend bijscholen en houdt de laatste ontwikkelingen in het oog
  • Wij bieden u een helder totaaloverzicht dat verder gaat dan de administratie
  • U betaalt een vast bedrag per maand voor een financieel totaalpakket

Vertrouwd, dichtbij, betrokken

MijnKennis houdt uw administratie op orde met menselijke online dienstverlening. Zo weet u zeker dat u op elk moment weet hoe de zaak ervoor staat, terwijl u erop kunt vertrouwen dat ons team u direct informeert over zaken die uw aandacht verdienen.

Recente artikelen

  • Zorg voor een correcte opzegtermijn!
  • Zorg voor een tijdige suppletieaangifte: voorkom extra kosten
  • Bezwaar maken tegen de WOZ-beschikking 2024
  • Bijzondere regels voor jouw gehuurde bedrijfsruimte
  • Lease als alternatieve financiering voor jouw investeringen

Vraag het onze adviseurs

Wilma Marks

Relatiebeheerder

085 485 4111
wilma.marks@mijnkennis.nl

Jennifer Slinkert

Directie / Manager Bedrijfsvoering

085-4854111
jennifer.slinkert@mijnkennis.nl

Deel deze pagina
Onze specialismen
  • Arbo
  • Verzekeringen
  • Financiën
  • Juridisch
  • Marketing/Verkoop
  • Digitaal klantportaal
Over ons
  • Ons verhaal
  • Kenniscentrum
  • Onze adviseurs
  • Vacatures
  • Contactgegevens en route
Contact

Wij hebben vestigingen in:

085 - 485 4111 info@mijnkennis.nl
Volg ons

Wij steunen Onky Donky Onky Donky
Exact award
©2025 MijnKennis | Algemene Voorwaarden, Privacy Statement en Dienstverleningsdocument
WeCreativez WhatsApp Support
MijnKennis is dé multifunctionele partner voor ondernemers. Wij hebben alle specialisten onder één dak die zorgen voor een soepele bedrijfsvoering. Denk daarbij aan salarisafhandeling, pensioenen, verzekeringen, Arbo en natuurlijk ook online administratie en juridisch advies.
Bereikbaar via WhatsApp op werkdagen van 8.30 uur – 17.00 uur
Hoe kunnen wij je helpen? Stel je vraag.