Digitaal klantportaal
Met het digitale klantportaal van MijnKennis heb je als klant toegang tot al jouw gegevens en kun je makkelijk via een chat of terugbel verzoek in contact komen met jouw relatiebeheerder. Je logt in via laptop of met de app op jouw telefoon.
Wat kun je allemaal doen via het nieuwe digitale klantportaal van MijnKennis?
Je kunt al jouw gegevens en wijzigingen via ons nieuwe digitale klantportaal doorgeven. Via de eenvoudige app heb je toegang tot bijvoorbeeld al jouw jaarrekeningen, arbo verslagen en andere gegevens. Ook is het mogelijk om jouw stukken te accorderen en stel je vragen aan jouw relatiebeheerder. Ons digitale portaal voldoet aan alle wettelijke eisen op het gebied van AVG en cybersecurity.
Wat heb je nodig om aan te melden?
Ben jij al klant bij MijnKennis en wil jij zo snel mogelijk toegang tot jouw digitale omgeving? Stuur dan een e-mail naar Floris Hofstede of Laetitia Bolmers. Je ontvangt dan van accounts@mijnkantooapp.nl een e-mail met daarin jouw persoonlijke inlogcode, wachtwoord en de link naar ons klantportaal.