18 April 2023
In 8 stappen aanmelden bij het digitale klantportaal van MijnKennis
Met het nieuwe digitale klantportaal van MijnKennis heb je via de handige app direct toegang tot al jouw gegevens en regel je makkelijk al jouw zaken online.
Heb je van ons een uitnodigingsmail ontvangen? Dan lees je hieronder hoe je toegang krijgt tot jouw portaal. Heb je geen uitnodigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met Floris Hofstede 06 – 3365 5633.
Hoe aan te melden?
Stap 1: Pak je laptop of ga achter je desktop zitten.
Stap 2: Open de e-mail (check ook je spam) van MijnKennis met daarin jouw persoonlijke inlogcode en wachtwoord. Ook vind je hierin de link naar ons portaal.
Stap 3: Klik op deze link en maak een account aan en kies je eigen wachtwoord. Jouw gebruikersnaam is jouw e-mailadres.
Stap 4: Download de Google authenticatie app op jouw telefoon als je die nog niet hebt. Die heb je nodig bij het veilig inloggen op het portaal met een tweestapsverificatie.
Stap 5: Nadat je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt, word je automatisch doorgestuurd naar https://web.mijnkantoorapp.nl/. Je logt dan in met jouw e-mailadres en het door jouw gekozen wachtwoord.
Stap 6: Vervolgens krijg je een QR code in beeld die je scant met de Google Authenticator app op jouw telefoon. (zie Stap 4).
Stap 7: Je bent nu ingelogd en kunt al jouw gegevens in zien en bijvoorbeeld een chat beginnen met een van jouw relatiebeheerders.
Stap 8: Download de app ‘MijnKantoor App’ op jouw telefoon en log in met jouw e-mailadres en jouw gekozen wachtwoord. Je hebt nu altijd jouw gegevens bij de hand.
Download het handige stappenplan met screenshots
Alle stappen doorlopen?
Gefeliciteerd! Je bent nu officieel gebruiker van ons digitale klantportaal. Hiermee is MijnKennis een van de koplopers in Nederland. En het goede nieuws is dat door het gebruik ervan jouw leven een stukje gemakkelijker wordt.
Reacties
Er zijn nog geen reacties.