Liesbeth Thissen
Assistent casemanager
"In dit vak is een tevreden klant de grootste beloning."
Mijn rol binnen MijnKennis
Liesbeth is een troubleshooter ten voeten uit. Oorspronkelijk was ze werkzaam binnen een woningbouwvereniging, maar bij MijnKennis voelt ze zich prima op haar plek. Met klanttevredenheid als grootste drijfveer is Liesbeth dag in, dag uit gemotiveerd om lastige problemen op de beste en meest passende manier op te lossen. Waar cliënten vaak met problemen aankloppen die ze niet zelfstandig kunnen aanpakken, schept Liesbeth direct duidelijkheid met haar altijd oplossingsgerichte kijk op de zaken. Daarbij maakt ze natuurlijk graag gebruik van de gecombineerde kennis en werkervaring uit het omringende MijnKennis team, want creatieve oplossingen komen vaak uit onverwachte hoek. De tevredenheid van een klant die daadwerkelijk geholpen is en dus weer zelfstandig vooruit kan: daar zit voor Liesbeth de echte beloning voor al haar inspanningen.
Mijn bijdrage aan het team
Oplossingen bieden doen we samen bij MijnKennis, dus het heeft echte meerwaarde dat het team zo’n breed scala aan verschillende professionals in huis heeft. Zo bedenkt Liesbeth altijd wel een passende manier om problemen het hoofd te bieden, maar de creativiteit en inhoudelijke kennis van haar collega’s houdt de opties in elke situatie divers en flexibel. Dat is ook een voordeel van dit werk: het contact met mensen blijft haar stimuleren; of ze nu samen met collega’s de materie induikt, of juist met cliënten van gedachten wisselt over de best passende maatwerkoplossingen voor hun bedrijf, hun mensen en hun unieke situatie. Liesbeth blijft voortdurend investeren in nog meer professionaliteit in mijn werk, maar aan het einde van de dag gaat het haar toch om de persoonlijke kant van het contact met klanten. Voor Liesbeth blijft een tevreden klant de grootste beloning.