Klachtenprocedure
Wij streven ernaar om ons werk zo goed mogelijk uit te voeren voor onze klanten. Dat geldt zowel voor het geven van inhoudelijk advies, de snelheid en wijze van informeren en communiceren en de manier waarop wij met onze klanten en leveranciers omgaan.
Ben je niet tevreden over ons werk, dan vinden we het prettig als je dat eerst met degene die het betreft bespreekt, om samen tot een oplossing te komen. Als dat niet lukt, dan kun je een klacht indienen bij de directie.
Heb je een klacht of vraag over een factuur, neemt dan direct contact met ons op via factuur@mijnkennis.nl of via 085-4854111.
Je kunt een eventuele klacht of verbetersuggestie over onze dienstverlening melden bij MijnKennis.
♦ telefonisch via 085-4854111,
♦ schriftelijk t.a.v. de directie van MijnKennis B.V.
Postbus 35
6663 CB Lent
♦ of via e-mail aan info@mijnkennis.nl t.a.v. de directie
Heb je een klacht over het gebruik van je persoonsgegevens, meldt dit dan telefonisch of via info@mijnkennis.nl t.a.v. de Functionaris Gegevensbescherming. Je kunt je klacht ook indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via de website www.autoriteitpersoonsgegevens.nl
Na de melding van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging en wordt er binnen twee werkdagen een klachtendossier opgemaakt en een klachtbehandelaar aangewezen. Dit is nooit dezelfde persoon als waar de klacht betrekking op heeft.
De klachtbehandelaar neemt binnen vier werkdagen contact met je op om de klacht met je te bespreken en te onderzoeken wat nodig is om tot een oplossing te komen en maakt afspraken voor vervolg.
Na afloop sturen we een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken, met daarin uitleg over tot welk oordeel het onderzoek heeft geleid, welke beslissingen er zijn genomen, en binnen welke tijd deze worden opgepakt. We streven ernaar om uiterlijk binnen vier weken de klacht af te handelen.
Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je dit kenbaar maken aan de directie van MijnKennis en wordt er een gesprek ingepland.
Is het dan nog steeds niet naar tevredenheid, dan treedt de geschillenregeling in werking conform onze algemene voorwaarden.
- Voor de arbodienstverlening geldt een aangepaste geschillenregeling conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz), middels een aansluiting bij de geschilleninstantie en klachtenregeling van DOKh.
- Mocht de klacht gaan over medische keuringen, of aanstellingskeuringen- wenden tot de Commissie Klachtenbehandeling Aanstellingskeuringen (CKA).
- Tot slot kun je je wenden tot het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg.