085 - 485 4111     Inloggen
MijnKennis logo ontzorgt de ondernemer
Over MijnKennis | Nieuws & Tips | Vacatures | Inloggen
MijnKennis logo
  • Arbo
    • Grip-op-verzuim pakketten
    • Risico-inventarisatie en evaluatie
    • Vertrouwenspersoon
    • Vitality programma
    • Ziekteverzuim
    • Werken met taakdelegatie
    • Klachtenprocedure
    • Privacyreglement
  • Verzekeringen
    • Cyber crime
    • Arbeidsongeschiktheids­verzekering (AOV)
    • Pensioenen
    • Risicomanagement
    • MKB Verzuimverzekering
    • Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
    • Inventarisverzekering (Zakelijke Inboedelverzekering)
    • Beroepsaansprakelijkheidsverzekering
    • Rechtsbijstandverzekering zakelijk
  • Financiën
    • Administratie Upgrade
    • MijnKennis Pakketten
    • Administratie online
    • Boekhouding
    • Jaarrekening
    • Fiscaal advies
    • Salarisadministratie
    • Inkomstenbelasting
    • Loonbelasting
    • Werkkostenregeling WKR
    • Reorganisaties
    • Fusies en overnames
  • Juridisch
    • Notarieel recht
    • Arbeidsrecht
    • Bedrijfsovername
    • Fusie
    • Ondernemingsrecht
    • Algemene voorwaarden opstellen
  • Marketing/Verkoop
    • Marketingstrategie
    • Verkooptraining en coaching
  • Digitaal klantportaal
    • Bekijk de instructievideo van ons digitale klantportaal
    • In 8 stappen aanmelden bij het digitale klantportaal van MijnKennis
    • De beveiliging van het MijnKennis platform

  • Over MijnKennis
  • Nieuws & Tips
  • Vacatures
  • 085 - 485 4111

Arbo « Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om ons werk zo goed mogelijk uit te voeren voor onze klanten. Dat geldt zowel voor het geven van inhoudelijk advies, de snelheid en wijze van informeren en communiceren en de manier waarop wij met onze klanten en leveranciers omgaan.

Ben je niet tevreden over ons werk, dan vinden we het prettig als je dat eerst met degene die het betreft bespreekt, om samen tot een oplossing te komen. Als dat niet lukt, dan kun je een klacht indienen bij de directie.

Heb je een klacht of vraag over een factuur, neemt dan direct contact met ons op via factuur@mijnkennis.nl of via 085-4854111.

Je kunt een eventuele klacht of verbetersuggestie over onze dienstverlening melden bij MijnKennis.

♦ telefonisch via 085-4854111,

♦ schriftelijk t.a.v. de directie van MijnKennis B.V.

Postbus 35

6663 CB Lent

♦ of via e-mail aan info@mijnkennis.nl t.a.v. de directie

Heb je een klacht over het gebruik van je persoonsgegevens, meldt dit dan telefonisch of via info@mijnkennis.nl t.a.v. de Functionaris Gegevensbescherming. Je kunt je klacht ook indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via de website  www.autoriteitpersoonsgegevens.nl

Na de melding van je klacht krijg je een ontvangstbevestiging en wordt er binnen twee werkdagen een klachtendossier opgemaakt en een klachtbehandelaar aangewezen. Dit is nooit dezelfde persoon als waar de klacht betrekking op heeft.

De klachtbehandelaar neemt binnen vier werkdagen contact met je op om de klacht met je te bespreken en te onderzoeken wat nodig is om tot een oplossing te komen en maakt afspraken voor vervolg.

Na afloop sturen we een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht en de gemaakte afspraken, met daarin uitleg over tot welk oordeel het onderzoek heeft geleid, welke beslissingen er zijn genomen, en binnen welke tijd deze worden opgepakt. We streven ernaar om uiterlijk binnen vier weken de klacht af te handelen.

Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je dit kenbaar maken aan de directie van MijnKennis en wordt er een gesprek ingepland.

Is het dan nog steeds niet naar tevredenheid, dan treedt de geschillenregeling in werking conform onze algemene voorwaarden.

  • Voor de arbodienstverlening geldt een aangepaste geschillenregeling conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz), middels een aansluiting bij de geschilleninstantie en klachtenregeling van DOKh.
  • Mocht de klacht gaan over medische keuringen, of aanstellingskeuringen- wenden tot de Commissie Klachtenbehandeling Aanstellingskeuringen (CKA).
  • Tot slot kun je je wenden tot het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg.

 

DOWNLOAD HIER ONZE KLACHTENPROCEDURE

Recente artikelen

  • Zorg voor een correcte opzegtermijn!
  • Zelfonderzoek na een ernstig bedrijfsongeval
  • Wist u dit al over het rendement van preventie van ziekteverzuim?
  • Lease als alternatieve financiering voor jouw investeringen
  • Verhoging van Belastingrente voor 'Overige Belastingen' van kracht

Vraag het onze adviseurs

Yolanda Kuis

Arbeids- en organisatiedeskundige

06 2389 2518
yolanda.kuis@mijnkennis.nl

Jennifer Slinkert

Directie / Manager Bedrijfsvoering

085-4854111
jennifer.slinkert@mijnkennis.nl

Deel deze pagina
Onze specialismen
  • Arbo
  • Verzekeringen
  • Financiën
  • Juridisch
  • Marketing/Verkoop
  • Digitaal klantportaal
Over ons
  • Ons verhaal
  • Kenniscentrum
  • Onze adviseurs
  • Vacatures
  • Contactgegevens en route
Contact

Wij hebben vestigingen in:

085 - 485 4111 info@mijnkennis.nl
Volg ons

Wij steunen Onky Donky Onky Donky
Exact award
©2025 MijnKennis | Algemene Voorwaarden, Privacy Statement en Dienstverleningsdocument
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}