Het succesverhaal

Met zoveel verschillende disciplines onder één dak is de dienstverlening van MijnKennis als geheel altijd meer dan de som der delen.

De kern van de zaak

We werken al een tijd samen met MijnKennis, op verschillende gebieden van onze bedrijfsvoering. Tot nu toe bevalt dat uitstekend: zowel wat de uitvoering van de taken betreft als wanneer het gaat om de relatie die we onderling hebben. Het is echt een uitkomst voor wie zich op de kern van de zaak wil blijven richten.”

Geen hokjes

“De samenwerking met de specialisten van MijnKennis bevalt erg goed, en dat geldt voor de dienstverlening over de gehele linie. Als klant merk je meteen dat er niet in hokjes wordt gedacht, omdat iedereen bij MijnKennis bereid is om over de grenzen van de eigen specialismen heen te kijken en te werken. Dat scheelt echt een hele hoop gedoe. Stel bijvoorbeeld dat onze verzekeraar op een bepaald moment inkomensgegevens nodig heeft. Zoiets wordt direct intern geregeld bij MijnKennis. In onze ervaring heb je er gewoon geen omkijken meer naar. Dat is natuurlijk ideaal voor iedereen die gewoon vooruit wil, zonder te worden afgeremd door allerlei zaken die nog geregeld moeten worden.”

De som der delen

Op het moment hebben we een aantal verschillende diensten uitbesteed aan de mensen van MijnKennis. Onze financiën, fiscaliteiten, alle verzekeringen en de complete arbodienstverlening zijn er nu ondergebracht. Dat heeft echt een positief effect; je zou haast van een sneeuwbaleffect kunnen spreken, omdat de verschillende specialismen elkaar wederzijds versterken. Dat merk je bijvoorbeeld aan de coördinatie van taken. Als er in de multidisciplinaire aanpak iets onderling moet worden afgestemd, dan wordt dat gewoon geregeld: je hebt er geen omkijken naar. Dat geeft rust en vertrouwen. Ik zou niet meer terug willen naar een situatie waarin al die diensten aan verschillende en dus ongecoördineerde dienstverleners worden uitbesteed!